T a g e n . . .

Jag har blivit tagen...


av Mette!


REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren 6 nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1.
Jag kryper ur skinnet och får ståpäls över hela kroppen om jag hör någon borsta tänderna -
det är maxisuperduper vidrigt!!!

2.
Jag har i min ungdomstid utbildat mej till hockeydomare -
men jag hann aldrig börja dömma matcher innan intresset  som domare svalnade.

3.
Jag kan inte höger och vänster utan pekar istället och gissar -
det är ju ändå 50% chans att det är rätt!

4.
Jag har en sju*hvtes* bra "magkänsla"!

5.
Jag ÄLSKAR gympabyxor och går i det så fort jag kommer hem
från jobbet! 

6.
MIn hemliga dröm är att få stå på scen och skådespela...

Tyvärr så är nog alla de bloggare som jag läser redan "tagna" så jag delar bara med mej av mina
konstigheter...

Kommentarer
Postat av: Mette

Kul att läsa lite skoj fakta om dig...
Du lider precis som jag av att inte kunna skilja på vänster och höger ser jag! :)

Kram
Mette

Postat av: Sanna F

Kul att läsa!!!
Nu har du ju användning för dina hockeykunskaper iallafall : )

KRAM

2007-03-12 @ 15:29:33
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Malin Karmteg

Tack för ditt gulliga inlägg i min blogg!! jag blev full i skratt när jag läste om dina "skojigheter" det absolut äckligaste jag vet är när.......när folk borstar tänderna!! o så skall dom i alla tv serier envisas med o springa runt med en äcklig tandborste i munnen....blä

Kram på dig!

2007-03-14 @ 17:18:16
URL: http://malinkarmtegs.blogspot.com
Postat av: [email protected]

tack för titten i min blogg...jag läste dina 6 "underliga" saker om dej, och JAAA, jag skulle oxå vilja stå på en scen och skådespela, men mest skulle jag vilja vara med i filmer..hi hi tänk dej en snygg motspelare...

2007-03-14 @ 19:34:34
URL: http://camillarietz.blogspot.com
Postat av: Morfen

Haha, vad härligt det är att vara i konstigt sällskap! :D Kram på dig och ha en trevlig helg!!

2007-03-16 @ 17:18:35
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback