Hipp hurra!

image25

Min nyfunna vän Michaela fyller 40 i helgen. Tyvärr är hon och familjen borta för att fira födelsedagen så vi får gratulera henne ordentligt när vi ses för den planerade barbequen!

Det blev kanske lite plottrigt med tagsen men det var första gången som jag använde mej av såna och det var ju himla kul att göra dem!

Annars rinner dagarna och veckorna snabbt som attan! Helgen var vi igen uppe på tomten och det var mysigt med att plocka ris och elda. Valborg firade vi hela dan med egen brasa men sen på kvällen gick vi med i fackeltåget och sjöng vårsånger ner till byns stora brasa vid båthusen. En supertrevlig grej som för oss var första gången trots våra 17 gemensamma år tillsammans.

Pojkarna har hittat vänner och spännande prylar uppe i skogen att roa sig med, det är verkligen härligt!

I morgon ska jag göra 2 beställningskort till en konfirmand *stress, stress* och så har jag lovat en kompis att skriva fint på en mugg som de ska överlämna till deras fröken på skolavslutningen... gulligt gjort av dem men vad ska våra fröknar få? Orkar inte dra ihop pengar från alla föräldrar och springa runt och söka lämplig present, har gjort det ett antal gånger så nu får någon annan hålla i dom tyglarna! Det är ju en bra övning för mej att lära mej att säga "nej"!

Nu drar dunkudden såååå och det ska bli skönt med ett par timmars sömn....

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Hejsan!! Jättefint kort du gjort och tack för alla söta inlägg på senare tid i min blogg! *glad*
Din URL-adress är fel..å det tog mej ett tag innan jag såg hur det skulle vara! Ändra det gärna så det är lätt att komma in på din blogg ;)
Nä oj..jag måste göra iordning mej för strax ska jag till jobbet. *vink*

Postat av: camilla

Jag tycker att de blev jättefint...Ja jag har oxå beställningskort till student...åhhh va jobbigt när man är uppe i en pysselsvacka, men va gör man inte ...hi hi
ha en fin kväll..
kram camilla

2007-05-03 @ 12:32:40
URL: http://camillarietz.blogspot.com
Postat av: madde

vilket fint grattiskort! vad mysigt det låter med vårsånger och fackeltåg... sköt om dig. kram.

2007-05-03 @ 21:59:27
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: Sanna

Jätte jätte gulligt kort!!! : ))

2007-05-09 @ 19:36:44
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Nina

Jättefint kort! Kram!

2007-05-14 @ 14:59:39
URL: http://papperspyssel.blogg.se/
Postat av: favvismaria

så sött kort!

2007-07-18 @ 10:51:00
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback