Materialist? Javisst!

image53

En sån här grunka har jag trånat efter i över ett år. Man kopplar den till datorn och den trollar åt mej!

Jag vill ha!!!!! *skriker mej hes*

Darlingen heter Craft Robo! För "bara" 3500 pengar är den min och med den kan jag skriva ut snygga, härliga bokstäver och andra schyssta grejer allt för att dekorera mina kort med. Längtar och väntar tills de börjar ramla in på Tradera för en bättre peng än det jag har råd med...

Eller har någon av er ett bättre tips på vart man kan hitta den begagnad?

Jag kanske ska använda min lunch till att leta pantburkar och på så sätt finansiera den?! Det kan ju inte ta så lång tid....

Kommentarer
Postat av: SannaF

Ja det är en trevlig apparat! Jag sålde saker på tradera för att tjäna in lite kosing till min :)

Postat av: åsa

Jag har en..som jag nog ska sälja...hinner inte med den.. Mejla!

2008-08-27 @ 08:43:06
URL: http://badankor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback