Tjejsnack v.12 - motion

Nya frågor från Tjejsnack.

V.12 - Motion

- Gillar du motion?
Ja, jag gillar det men eftersom jag alltid har minimalt med tid för mej själv så händer det inte så ofta att jag kommer iväg på pass.
 
- Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?
Har precis satt igång och med promenerader runt Skeppsholmen. Tänker försöka forstätta så och helst att jag hinner göra promenaderna tidigt på morgonen innan jag börjar jobba. Annars ska jag klämma in en promenad under helgen oxå.

- Hur långa är/vill du ha motionspassen?
Beror på vilken typ av motion jag gör. Är det aerobic, helst en timme. Ridning, hela dagen ;o)  Ju roligare desto längre...

- Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?
Som det ser ut nu är det bara promenader eftersom jag är i ruskigt dåligt skick men annars är det aerobic, dans, ridning och faktiskt löpning (bara jag kommer igång med det).

- Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?
Beror på. Promenaderna är det trevligt att ha sällskap men springer jag då måste jag vara själv. Fixar inte att springa och prata.



http://mlilja.net/tjejsnack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback