G r a t t i s A r n e !

image18

Så, då har man lyckats hålla sig uppe en natt till för att mecka med ett kort till svärfar som fyller på söndag. Naturligtvis är jag ju ute i sista stund - kortet ska skickas till Dalarna och planering är väl inte min starkaste sida... Men jag har många andra bra saker för mig! Jag är duktig på att..... hmmmm måste funder lite till..... återkommer med det senare....

Påsken har vi firat uppe i Dalarna -  i vårt nya boende "husvagnen" och det gick alldeles utmärkt! Killarna tyckte det var superspännande att få campa. Johan och jag låg däremot på helspänn första natten eftersom det blåste storm ute och varje gång som det ven till i vagnen tänkte jag att vi landar kanske någonstans nere ute på Siljan...

Har ett antal kort att göra eftersom det är födelsedagar, dop och konfirmation på gång. Tackkorten är klara och jag ska om möjligt visa resultatet om jag lyckas få ett över.

Nu är det en snabb dusch och sen i säng - sussilura gott!

Kommentarer
Postat av: madde

fint kort! vad är det för stämplar? gillar färgerna. kram.

Postat av: Mette

Vilket superfint kort!
Härlig stämpel!
Vad duktig du är!

Kramis
Mette

2007-04-12 @ 17:36:27
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Nina

Jättefint kort! Jag är också oftast ute i allra sista sekunden med att göra kort. Håller på att bättra mig på den fronten och tänkte göra lite kort som man sen kan ta av allt eftersom. Men det roligaste är ju att göra personliga kort just för ett visst tillfälle och för en viss person.

Fy så otäckt med blåsten när ni campade, förstår att ni hade svårt att somna!

Kramisar!

2007-04-12 @ 22:16:58
URL: http://papperspyssel.blogg.se/
Postat av: Sanna F

Finfint kort! Snyggt med mun o näsa också! : )
Låter spännande att sova i husvagn!!!
Och vad kul att bygga en sommarstuga. Det ser så himla fint ut där uppe! Vaaaaad mysigt!


Tack för alla dina otroligt gulliga o snälla kommentarer i min blogg! Vi måste försöka träffas o prata o ha trevligt ! : ))

På söndag ska JAG spela hockey. Julias lag ska möta föräldrarna! Lite nervös är jag, för jag har aldrig åkt på hockeyrör!

KRAM KRAM KRAM o trevlig helg!

2007-04-13 @ 13:19:45
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: camilla

Jättetjusigt kort!!!
ni skulle bara ha huset ni skall bygga i dalarna till sommarhus va? eller skall ni flytta dit för gott?? Då har du alltså en "dalmas" till man då hi hi.
kram camilla

2007-04-14 @ 16:23:49
URL: http://camillarietz.blogspot.com
Postat av: Anita Hagen

Hei på deg Tanja og tusen tuuuusen takk for kjempehyggelig hilsen i bloggen min *smil* Arkene jeg bruker kjøper jeg litt "her og der", noe har jeg kjøpt i en butikk som heter Bikuben (de har dessverre ingen nettbutikk) og noe har jeg kjøpt hos www.kinflicks.no, og noen bakgrunner lager jeg selv. Konfirmasjonskortet til gutt (det med luke foran) har jeg f.eks laget bagrunnene til selv. Disse bakgrunnsstemplene har jeg kjøpt hos en kjempedyktig stempeldesigner som heter Gunhild Bay www.stempelglede.com
Håper dette ga deg svar på det du lurte på?
Og duuuu, så flott kort du har laget til svigerfar. Artig at du har gitt motivet et ansiktsuttrykk, stilig.
Ha en fin kveld videre.
Klem Anita

2007-04-19 @ 23:04:29
URL: http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback