E n k u l i d é !

Linda Muhrén hade en kul idé om att byta grejer med varandra. Sagt och gjort, det var till att slänga in sitt namn och 3 grupper ! med intresserade "bytare" blev det. Den som stod ovanför mej skickade ett bidrag  på ett antal saker och den som stod efter mitt namn gjorde jag likadant till. Sen var det bara att sätta sig och göra ett kort av sitt bidrag. Så här blev mitt:

image15

lite för enkel egentligen för min smak men jag har svårt att sätta fingret på vad som saknas.... om jag bara kunde doodla...

Ja, ja nu är det gjort och jag ska hugga i andra saker som tackkort till festen som jag missade pga flunsan, inbjudningskort till min mosters 50-års fest och dopinbjudningar till mitt nya gudbarns dop. Tur (?!) att det börjar bli lite färre träningar med Marcus och Oscars hockey...

Todelooo till nästa gång...

Kommentarer
Postat av: madde

vilket fint kort, och rolig idé!

Postat av: Sanna

Jätte jätte fint!

Det är ju lite klurigt att doodla, men jag har köpt clearstamps , då vet man att det blir snyggt ; )

Imorgon har J o P sina sista hockeyträningar... då kan vi äntligen koncentrera oss på att bygga klart övervåningen - och så kan man göra lite fler kort o scrappa lite till : )

Fast snart ska jag börja jobba igen..

Tack för dina gulliga inlägg på min blogg!!!

MASSOR MED KRAMAR från Sanna

2007-03-27 @ 12:55:52
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: camilla

Jättefint !!!
gillar färgerna jättemycke..älskar rosa.. därför blir nästan alla mina kort i rosa..hihi.
lite synd för när jag sskall köpa nya papper, så fastnar jag bara vid dom rosa och möjligen grönt.
men i alla fall ditt kort blev super.
kram camilla

2007-03-27 @ 14:01:01
URL: http://camillarietz.blogspot.com
Postat av: Mette

Kortet är jättefint!
Du är så himla duktig!

Jag har inte heller vågat mig på doodling så himla mycket... Bara lite runt kanterna på några av mina LO:s...

Kram
Mette

2007-03-27 @ 22:40:42
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Nina

Jättefint!!! Det var helt i min smak! Men så gillar jag ju det enkla och stilrena också... ;-) Kramis!

2007-03-28 @ 20:49:37
URL: http://papperspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback