Hallå där ute!!




Här sitter jag, trött som en tok men ändå maxat glad sen jag läst mina kommentarer i mitt senaste inlägg (ja, det är dölänge sen jag skrev sist) för jag har blitt "tagged" av cillasötnosen!

Och då ska jag skicka vidare den här "stafettpinnen" till 4 andra inspirerande tjejer, gissa om att det blir svårt att försöka välja nån av alla duktiga inspiratörer som jag besöker... men jag måste....

peterlina, åsabadanka, sussilull och anna

Titta gärna in hos dem, tanken är att de som har blivit tagna ska skicka utmärkelsen vidare till fyra andra inspirationskällor.


Nu har vi haft semester i husvagnen på tomten som ser ut som en krater. Inte många direkt soldagar men däremot uppehåll. Tur som tokar har vi haft eftersom förtältet inte hade något golv utan vi hade presseningar att trampa runt på - not nice! innan J hann bygga trallen där. Toppenmysigt blev det däremot när allt var klart!

Nu hänger jag i vår ishall för det är lägervecka och M skulle egentligen ha varit med men han ramlade med crossen i fredags och brände sig på motorn. Tillråga på allt rann det oxå ut motorolja så det friterade lite extra. Akutbesök hos doktorn under lördagkvällen som ordinerade pencillin och ingen hockey. Och jag hade redan lovat ställa upp för föreningen. Så det var bara att vackert traska dit i måndags morse kl.7.00 med en kille, sur som citron, i släptåg. Att lillebror O fick vara med på lägret gjorde ju inte saken bättre eftersom han gärna delade med sig av sina kommentarer om hur kul det var att äntligen igen vara på is och vilka grymma tacklingar han skulle göra..

När vi härom kvällen snabbt bestämde oss för att hela familjen skulle till IKEA och kolla säng till oss föräldrar (ni ska då veta att jag inte får med maken dit mer än max 1 gång per år!) så lyckades M dessutom med att stänga igen bildörren med tummen emellan - tummen gick inte att få loss utan att dörrn måste öppnas - förändringen från blodröd nagel till skiftningen lila, grönt, svart och nu silver är sorglig att se... stackars liten!

Önskar jag orkade göra lite kort, får se vad kvällen har att erbjuda i tid till lilla mamman efter omläggningen av brännskadan och läggning av pojkar - J är på konferens.

Ha det gott tjejer!

Kommentarer
Postat av: Anna Göransson

Tackeli tack, tack för "tagg"
Kram Anna

Postat av: Malin Karmteg

Nämen stackare! hoppas dina killar mår bättre nu. Ser fram emot dina kort. Kram Malin

2007-08-10 @ 11:56:26
URL: http://malinkarmtegs.blogspot.com
Postat av: Cilla

Härligt att du är med igen (med bränn- och klämskador - AJ)! Ska bli trevligt med lite nya alster i bloggen:)
Kram
Cilla

2007-08-14 @ 00:52:26
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: sannaf

Näe stackars M!!!!!!!!!!!!
Hoppas hans skador blir bra snabbt!
Putte går på sommarhockey den här veckan, och är helt slut på kvällarna när han kommer hem!
Längtar efter att få se några fler kort här hos dig!
Vi ses - om inte annat i någon kall ishall ; )
KRAM från Sanna

2007-08-15 @ 20:24:33
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: camilla

Åhhh sicket elände med tummen...ja du , jag får bara med mej min gubbe till ikea om det verkligen e nåt man skall ha, medans jag kan tycka de e mysigt att gå där o strosa.
kram Camilla

2007-08-21 @ 09:02:12
URL: http://camillarietz.blogspot.com
Postat av: madeleine

så roligt att du är ute i rymden igen! hoppas du har haft en härlig sommar! kram

2007-08-23 @ 06:35:49
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: sussilull

En får tacke för taggen!! Det är ju nätan som att vinna ett pris vetja!! ;-)
var faktiskt på papprika och pysslade i onsdags kväll för första gången. Kommer nog att bli fler hoppas jag! Jaha...då ska jag se vilka jag ska skicka taggen till...

2007-08-24 @ 11:10:25
URL: http://www.sussilull.se
Postat av: camilla

men bruden..va har du tagit vägen, jag e här inne varje dag å tittar, men icke sa nicke..inget nytt:(

2007-08-28 @ 09:41:15
URL: http://camillarietz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback