S p ä n n a n d e v ä r l d

Det här med att blogga - hur kul är inte det då? Nya kompisar som man får länka i hop sig med och sen all fin inspiration som man kan suga i sig under sina bloggutflykter! Känner att jag börjar tina upp lite och kanske släpper min scrappblock oxå om jag har tur!

För tillfället dunkar det i stortån som fick sig en rejäl smäll i Marcus tröskel igår. Tån har nu en ring runt sig som är blå och gör superont. Marcus konstaterade kallt att tån satt kvar men tröskeln kanske blev lite bucklig! "morrr sa mamma".

Nu suger det lite i fingrarna att gå ner och scrappa men klockan börjar närma sig kudden och det väntar en ny arbetsvecka...

Natti, natti!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej tjejen!

Nu har jag hittat hit! Jättefin blogg och wow, vilken snygg bröllopsinbjudan. Enkel, stilren och supersnygg!

Kram, Nina

Postat av: Anonym

Nejdu... Än har jag inte pysslat nåt med alla de fina knapparna som jag fick i vinsten!
Men det kommer nog...

Kram
Mette

2007-03-05 @ 17:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback