T r ö t t m e n g l a d . . .

har tillbringat min dag tillsammans med laget på cup i Märsta. Vi vann vår grupp och gick vidare till slutspel där vi förlorade sista matchen... vi slutade som 2:a - inte illa för att bara har spela tillsammans sedan augusti -06! Laget var superduper duktiga som alltid och de gav 110%

Själv önskar jag nu att bara få sätta mej och pyssla med mitt kortbidrag som jag fått via Linda Muhrens "byta-grejer-med-varann" projekt! Vilken lysande idén hon kommit på - den är helt underbar!!! De papper och dekorationer som jag fick av Sara är så fina så jag vet inte hur snart jag vill komma igång men som alltid är det tiden som inte vill räcka till....

Nu ska jag ha en date med kudden och efter träningen imorgon fm så ska jag sätta igång!

Kram alla cyberkompisar!

PS. Här är en bild från vår tomt uppe i Dalarna som vi i sommar ska bygga vår sommarstuga på - är det inte en ganska nice utsikt?

image13

Kommentarer
Postat av: Mette

Åhhhh, vad fint!
Vilket sommarparadis ni kommer att få där!

Ser framemot att få se ditt kort sen! :)

Kramis
Mette

Postat av: [email protected]

va mysigt ni skall få de där uppe när sommarstugan blir färdig...lite avis blir man allt:)

2007-03-18 @ 13:11:35
URL: http://camillarietz.blogspot.com
Postat av: Sanna

Grattis till 2a platsen!!! Jätte kul!

Ska bli kul att se vad du gör för fint till Muhrens utmaning...

ÅH vad fin utsikt, mysigt med sommarstuga!!!

KRAMAR från Sanna

2007-03-19 @ 09:08:54
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Nina

Kul med cup, grattis till andra platsen!

Vilken underbar utsikt! Spännande att bygga sommarstuga!

Kram!

2007-03-21 @ 11:47:12
URL: http://papperspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback