Tjejsnack v.7/08

Hur ofta äter du mat ute?

Lunchen på jobbet blir väl nästan varje dag. Fritiden typ aldrig om man inte räknar med pizzerian och grekiskan... då blir det åtminstone en gång i veckan.

Vad/vart äter du då helst?

Lunchen - äter jag helst på "Talibanen", en libanesisk restaurang vid jobbet. Jag älskar deras mezetallrik! Pizzerian gör en gudomligt god kebabpizza men avokadosalladen är oxå en höjdare. Hos greken blir det alltid kyckling souvlaki och couscous med deras underbara, krämiga, zatsiki. Hur gör dom den?!

Vad har du på din favoritpizza?

Gärna inlagd papprika, kött och någon god megakaloririk sås och champinjoner, kronärtskock, lök!

Provar du ofta nya ställen/maträtter, varför/varför inte?

Jag gillar att prova nytt! Älskar att hitta toppengod mat och bra ställen, dels för att jag gillar mat men sen ingår det typ i mitt jobb att kunna rekomendera/fixa mat emellanåt. Och varför inte typ gå på span varje dag vid lunchtid?!

Går du ofta och fikar, vad?

Näe, mej hittar du inte så ofta på ett fik men hamnar jag där blir det inte några prinsessbakelser  - inte riktigt min grej och jag tänker alldeles för ofta på vart det sätter sig... Däremot blir det en stor latte, gärna med någon god smak i som mint!

Nu ska jag fixa frukost - yoghurt och musli och en stor balja te. Så kanske det blir en sån här efter lunchen!

image51

www.mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ha en fin Alla Hjärtans Dag!

Postat av: Cilla

Vad roligt att läsa lite om dig! Kram

2008-02-18 @ 07:59:47
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: mamma millan

Härlig blogg...wow..äter ute alldels för möe!!!!

Smarrig latte du har där!!!Millan

2008-02-20 @ 16:15:47
URL: http://mamma-millan2.blogspot.com
Postat av: ejmis

Hallå,hallå?
Är det någon hemma??

2008-02-27 @ 11:07:23
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback